Klanttevredenheidsonderzoek 2024
Betrokkenheid, betrouwbaarheid en kwaliteit zijn onze kernwaarden. Daarom staat klanttevredenheid bij ons centraal. Om inzicht te krijgen in hoe onze diensten worden ervaren en waar we kunnen verbeteren, hebben we in 2024 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de cliënten van bewindvoering, mentorschap, curatele, schuldhulpverlening en budgetbeheer. We delen graag, met trots, de resultaten van dit onderzoek.
Hoogtepunten van 2024
- Gemiddelde scoren wij een 7,2 voor onze dienstverlening dit cijfer is stabiel gebleven in vergelijking met vorig jaar.
- 986 respondenten hebben meegedaan, een representatieve groep verspreid over het hele land.
- Stressniveau: Gemiddeld is het stressniveau van cliënten met 2,5 punt gedaald op een schaal van 1 tot 10! Dit resultaat benadrukt ons doel om cliënten te helpen waar mogelijk.
- Cliënten gebruiken steeds vaker Mijn Dossier, hierdoor hebben cliënten 24/7 toegang tot hun dossier en weten zij financieel waar ze aan toe zijn.
Wat waarderen onze cliënten?
Onze cliënten hebben ook dit jaar mooie positieve reacties gedeeld:
- “Ga zo door waar jullie mee bezig zijn, dan komt alles goed.”
- “Ik ben zeer tevreden en erg dankbaar voor wat jullie voor mij doen en gedaan hebben.”
- “Dank voor uw hulp”
Dank voor uw vertrouwen
We zijn dankbaar voor de waardevolle feedback van onze cliënten. Het motiveert ons om onze dienstverlening Verder te ontwikkelen en waar nodig te verbeteren.
Heeft u zelf suggesties of feedback? Laat het ons weten via info@verdergroep.nl