Hoe Verder werkt aan kwaliteit en verbetering
Bij Verder doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk te ondersteunen bij jouw financiële zorgen. Onlangs heeft Radar een oproep geplaatst om ervaringen met schuldhulpverleners te verzamelen. Door onze ervaring met Radar, drie jaar geleden, weten we dat meningen een verkeerd beeld over onze organisatie kunnen vormen. We willen graag open en duidelijk zijn over hoe wij werken en wat we doen om onze dienstverlening te blijven verbeteren.
De afgelopen jaren hebben we veel verbeteringen doorgevoerd om onze service nog beter te maken. Zo hebben we Flow, ons eigen systeem, ontwikkeld om onze processen efficiënter te maken, zodat we jou sneller en beter kunnen helpen. Ook hebben we MAIT, een slimme computeroplossing, die ons helpt om jouw post en e-mails sneller te verwerken.
Kwaliteit is heel belangrijk voor ons. Daarom doen we regelmatig zowel interne controles als externe NVVK-audits om te controleren of we goed werk leveren. We hebben een speciaal kwaliteitsteam dat steeds kijkt hoe we ons werk beter kunnen doen. Hierdoor hebben we dit jaar heel weinig klachten gekregen, iets waar we trots op zijn.
We hebben dit jaar ook klanttevredenheidsonderzoeken (KTO’s) uitgevoerd om te horen hoe jij onze hulp ervaart. We zijn blij dat we gemiddeld een ruime 7 hebben gescoord. Dit laat zien dat onze inzet wordt gewaardeerd en dat we op de goede weg zijn.
Daarnaast blijven we investeren in ons team door het geven van trainingen en opleidingen, zodat we jou steeds beter kunnen ondersteunen. Ons doel is en blijft om jou op een betrokken, betrouwbare en kwalitatief goede manier te helpen.
Heb je vragen of heeft Radar contact met je opgenomen? Neem contact met ons op, we staan altijd voor je klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Verder