Senior Medewerker/Coördinator Meldpunt toeslagen – Deventer

Overijssel
36 uren

Introductie

Vanuit Verder Detachering & Advies zijn wij opzoek naar een senior medewerker/coördinator Meldpunt toeslagen (32-36 uur) in Deventer. Heb jij in de laatste 5 jaar ervaring opgedaan in de uitvoering van het sociaal domein voor minimaal 2 jaar? En/of 2 jaar werkervaring met een coördinerende rol in het vakgebied? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Verder heeft meer dan 30 jaar ervaring in de financiële zorgverlening. We staan voor een persoonlijke aanpak, vertrouwen en kwaliteit. Onze collega’s geven terug dat ze werken bij Verder afwisselend en uitdagend vinden. Vooral via Verder Detachering & Advies, krijg je een diversiteit aan kansen binnen verschillende gemeenten, scholen of bedrijven. Kansen om burgers te helpen. Kansen om dienstverlening te verbeteren. Kansen om Verder te komen. 

Als marktleider in de financiële zorgverlening weten vele opdrachtgevers ons te vinden als ze (tijdelijke) ondersteuning nodig hebben. En samen met jou, geven we ze die! 

Functie

In deze functie ligt de nadruk op contact leggen, coaching en gespreksvoering. Kennis van financieel-juridische aspecten van schuldhulpverlening is een pré.

  • Je bent een senior met veel ervaring die ook gaat over een stuk werkverdeling caseload, casus en werkoverleggen;
  • Je bent een klankboord voor de medewerkers, maar werkt ook in de uitvoering;
  • Je benadert op outreachende wijze inwoners die gedupeerd zijn door de Toeslagenaffaire;
  • Samen met de inwoner breng je de actuele situatie in kaart en maak je een concreet plan van aanpak waarin doelen ten behoeve van duurzaam herstel op de vijf leefgebieden zijn opgenomen;
  • Wanneer nodig ken je ondersteuning toe die de inwoner faciliteert de gestelde doelen te realiseren. Dit doe je in samenspraak met je collega’s;
  • Het overeengekomen plan van aanpak rol je samen met de inwoner uit, waarbij je de voortgang van het proces monitort en zo nodig actief bijstuurt;
  • Je geeft voorlichting en advies over (financiële) voorzieningen die de inwoner kunnen helpen de zelfredzaamheid te vergroten en te behouden. Je werkt hierbij vanuit het principe van stress-sensitieve dienstverlening;
  • Je legt contact met betrokken organisaties zoals de belastingdienst, het UHT, SBN, zorgaanbieders, (schuld)hulpverlening en/of bewindvoering;
  • Je houdt je actief op de hoogte van actuele ontwikkelingen op ons vakgebied en levert vanuit je kennis en ervaring een bijdrage aan het voortdurend verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar door je opleiding (bijvoorbeeld HBO-MWD, HBO Social Work, HBO-SJD, HBO Rechten);
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen de uitvoering van het sociaal domein (schuldhulpverlening, maatschappelijk werk, inkomensondersteuning). Werkervaring op een gemeentelijk steunpunt of bij SBN / UHT is een pré;
  • Je bent secuur, flexibel, collegiaal, stressbestendig en oplossingsgericht;
  • Je hebt oog voor de specifieke problematiek van de doelgroep en je treedt deze inwoners tegemoet vanuit vertrouwen en respect. Dit combineer je met een zakelijke blik, waardoor je ruimhartig én realistisch bent;
  • Je durft zelfstandig initiatieven te nemen en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent bereid om incidenteel in de avonduren te werken.

Aanbod

Allereerst, een plek waar jij je ruimte krijgt om jouw kennis en ervaring te delen met anderen, zelf verder te ontwikkelen en te bouwen aan jouw regio! Bij Verder Detachering & Advies zeggen wij altijd: “wat je in 10 jaar leert op 1 plek, dat leer je in 4 jaar tijd op verschillende opdrachten via Verder.”  

Daarnaast krijg je:  

  • Een salaris passende bij jouw werkervaring;  
  • Een laptop, telefoon, indien gewenst een leaseauto; 
  • Uitzicht op een vast contract;  
  • Werken bij de marktleider op het gebied van Schuldhulpverlening en deelname aan het adviesteam om samen te bouwen aan de groei van Verder; 
  • Kennissessies geven of volgen, ten behoeve van jouw groei en ontwikkeling;  
  • 400 collega’s, waar je altijd bij terechtkunt, maar binnen deze collega’s de mogelijkheid om je eigen team op te bouwen; 
  • Een impactvolle werkomgeving, waar je elke dag het verschil maakt in de levens van mensen die jouw hulp hard nodig hebben; 
  • De mogelijkheid om 5 extra vakantiedagen bij te kopen; 
  • Flexibele en afwisselende opdrachten, die passen bij jouw wensen en ambities; 
  • Verbinding én zelfstandigheid, want we investeren veel in persoonlijk contact en tegelijkertijd werk je op locatie bij onze opdrachtgevers en bouw je aan je team in jouw regio, waarvoor je zelf verantwoordelijk bent.

Ben jij enthousiast? Of wil je vrijblijvend meer te weten komen? In beide gevallen komen we graag met je in contact. 


Portret foto
Gitte van Dijk 06-41 00 67 98

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Motivatie & Bron

Contactgegevens

Prive Werk
Search button

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan